دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم
  • ۰
  • ۰

وقتی همسایه تند و زننده آقای مک گرگور (سام نیل) درگذشت ، پیتر خرگوش (جیمز کوردن) فکر می کند نگرانی های او به پایان رسیده است. سپس یک مک گرگور جدید (Domhnall Gleeson) خانه را به ارث می برد و پیتر دشمن کاملاً جدیدی برای مقابله با آن دارد.

می توانید یک پایان نامه پیچیده در مورد اخلاق معروف ترین داستان بیتریکس پاتر بنویسید. پیتر خرگوش داستانی بدون قهرمان است. یک طرف شما پیتر را دارید که معتقد است حق دارد هر سبزی که دوست دارد از باغ نزدیکترین وارنرهایش را بگیرد سرقت کند. از طرف دیگر شما آقای مک گرگور ، صاحب باغ گفتید ، که معتقد است اگر یک خرگوش وارد باغ او شود ، حق آن است که آنها را بکشید و بخورید. او قبلاً پدر پیتر را هضم کرده است. چه کسی با شما احتمالاً چیزهای زیادی در مورد شما می گوید ، یا احترام شما برای باغبانی است.

دلیل پیگیری ویل گلک در این داستان چندان کارآمد نیست ، اگرچه لحظات جذاب بسیاری دارد اما پیتر است. یا به طور خاص تر ، صدای پیتر. از آنجا که پیتر به مراتب یک حق باهوش است ، که کارهای غیرقانونی انجام می دهد و انتظار دارد از او خوشش بیاید ، زیرا او یک اسم حیوان دست اموز قابل تحسین است (با انصاف ، کوتاه بودن چهره جادوگر خود را طولانی می کند) ، او به صدای کسی که ذاتاً دوست داشتنی و مستهجن باشد نیاز دارد. ممکن است کسی مثل تارون اورتون ، تام هالند یا ویل پولتر با اندکی بدگویی در صدایشان ، بلکه پسرانه بودن و تذکر ناامنی را نشان دهد. در عوض ، وی توسط جیمز کوردن ابراز کرد ، که بازیگر خوبی است اما تقریباً 40 سال دارد و شخصیت وی یکی از اعتماد به نفس عالی ، حتی زیرک بودن است. این انتخاب بسیار عجیب و غریب است و باعث می شود پیتر به اندازه کافی بالغ و پیر به نظر برسد تا بهتر بشناسد. ناپدید می شود او به نظر می رسد ، باید گفت ، پر زرق و برق. انیمیشن همه حیوانات بی عیب و دلپذیر و کرکی است.

سمت انسان چیزها به طور قابل توجهی از کتاب پاتر بازسازی شده است ، بیشتر برای مدرن سازی آن ، و بیشتر با موفقیت. آقای مک گرگور قدیمی (سام نیل) ، با روش های پخت و پز خرگوش ، خیلی سریع از بین می رود ، و هرچقدر هم خیلی کم خونین است. او به جای آقای مک گرگور ، برادرزاده بزرگش (گلیسون) جایگزین وی شد. این بازیگر تعادل دشوار ساخت مک گرگور ، پسری در لندن را که نمی داند یک انتهای چنگک از طرف دیگر ، یک فویل عصبانی برای پیتر و یک مرد منطقی دوست داشتنی ، قابل درک است که به طور قابل فهم به سمت حواس پرتی خرگوش آزاردهنده ، اداره می شود. رز بایرن نقش همسایه در کنار را دوست دارد که به هر دو پسر علاقه دارد. دانلود کامل ترین آرشیو فیلم های ایرانی

انتخاب گلاک این است که پیتر ربیت را به صورت چشمک زن پسامدرن ، با سرگرم کننده صدا در کلیشه های "این نوع داستان" ، اغلب علیه او کار می کند. پدینگتون ، که به نظر می رسد فیلم علاقه زیادی به تقلید دارد ، با لحنی روبرو بود اما خودساخته اما صادقانه بود. این کار خیلی سریع برای فریب هر چیزی که حتی کمی احساساتی به نظر می رسد خیلی سریع است. این کتاب بر اساس یک کتاب داستانی سالم است و حتی بدبینانه نیست. نباید از پذیرش آن می ترسید. کمی خنک می شود ، اما به معنای غیر منطقی به جای هدف مورد نظر.

نظرات (۲)

سلام،واقعا مفید بود برام 

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنونم واقعا ازتون

سلام ، واقعا مفید بود برام خواستم نظر بزارم که خستگیتون در بیاد
برای دوستمم اینجارو تو واتس اپ فرستادم ! ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی